SEMINAR Soluții pentru eficientizarea procesului de Audit pentru compania dvs în 2012

 

  • Ce trebuie să ştii pentru a fi cu un pas înaintea auditorului?
  • Extrase de solduri debitoare şi creditoare ale conturilor de creanţe şi datorii, punctaje reciproce scrise conform Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii. Confirmări externe conform cerinţelor auditorului. Diferente de abordare.
  • Chestionarul privind părţile afiliate related parties. De ce este cerut de auditor? Cine trebuie inclus?
  • Proceduri analitice. De ce se face analiza variaţiilor?
  • Evenimente ulterioare datei bilanţului. Ce este de făcut?
  • Alte subiecte  controversate legate de audit.

 

Detalii despre seminar:

 

Acest eveniment îşi doreşte să fie primul dintr-o serie dedicată eficientizării procesului de audit şi îmbunătăţirii relaţiei cu auditorul, din perspectiva departamentului financiar-contabil şi nu numai. 


- aţi fost implicaţi direct în procesul de audit?
- v-aţi aflat în postura de a pregăti un volum relativ mare de informaţii într-un timp foarte scurt?
- prima întrebare legată de audit este cumva Când se termină?
- consideraţi că subiectul acestui seminar va aduce un plus de valoare activităţii dvs.?

 

În acest caz vă invităm să participaţi la un seminar de o jumătate de zi, în care vom discuta despre cele mai întâlnite întrebări care apar pe parcursul procesului de audit.

 

Taxa de participare este de 300 RON (plus TVA) pentru membri şi 450 RON (plus TVA) pentru non-membri. Seminarul va fi susţinut în limba română de doamna Elena Frăţilă (Mattig Management Partners) şi va avea loc joi, 9 februarie 2012 (ora 10:00-13:00), la sediul Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Germane.

 

Asteptăm cu plăcere înscrierile dumneavoastră până luni, 6 februarie 2012, la adresa

info@mattig-accounting.ro  Participarea dumneavoastră ne-ar bucura.